FAQ

Ofte stillede spørgsmål om inkasso

For mange virksomheder er inkasso heldigvis ikke noget der er behov for hver dag, men det skaber naturligvis ofte spørgsmål til emnet.

På denne side har vi samlet de spørgsmål som vi oftest hører om inkasso generelt og om vores service i Debito. Find svar herunder.

Spørgsmål til før sagen er oprettet

Du har sendt fakturaen for det udførte arbejde eller det leverede produkt, men betalingen udebliver.

Denne sektion har samlet de spørgsmål vi oftest hører før fakturaen sendes til os og sagen oprettes.

Klik her for at læse mere →

Sagen oprettes og er i gang

Du har en ubetalt faktura og er klar til at sende den til inkasso og starte inddrivelsen af dine tilgodehavender.

Denne sektion afdækker de spørgsmål vi oftest hører i forbindelse med oprettelse af sager og under sagens forløb.

Klik her for at læse mere →

 

Sagen afsluttes

Din inkassosag afsluttes og skal gøres op. Alle parter skal nu have deres tilgodehavender fra inddrivelsen.

Denne sektion besvarer de spørgsmål vi oftest hører i forbindelse med afslutning af sager og opgørelsen.

Klik her for at læse →

 

Spørgsmål om inkasso

Hos Debito har vi en mission om at gøre inkasso billigt, transparent, nemt, overskueligt og hurtigt at komme i gang med - uanset din virksomheds størrelse - uanset antal sager, og deres størrelse.

Udover denne side, har vi ligeledes skabt en udførlig ordbog der skaber overblik over de mest anvendte ord i forbindelse med inkasso. Udover ordbogen har vi skabt Danmarks første inkassoskole der giver dig mulighed for som virksomhed mulighed for at lære hvordan man effektivt kan indkræve sine penge - uanset om vi, en konkurrent eller du selv ønsker at gøre det.